Pokec Out Of Character
:: Elrendar Keep forum :: Elrendar
Strana 9 z 28
Strana 9 z 28 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 18 ... 28
Re: Pokec Out Of Character
Jak nato koukam je to horší než bych předpokládal. Bohužel mi čas nedovoluje se účastnit hry.navrhoju ale occ schůzku užšího vedeni a probrat důležité veci. Co vy nato?
Anonymní- Anonymní
Re: Pokec Out Of Character
Toto je prostě geniální
Pravda je, že mne rozesmála jména u petů (kvůli kterým jsem to hledala) a došla jsem u psů k "Stinkerbelle" a "Sushi" a u kočkovitých šelem k "Boots".
To mne nezabilo tolik, jako kliknout si na belfa a dokola klikat generate male names. "Ma'themar Rapidswift" to vyhrál na celé čáře.
Enjoy.
(=>Náhodný generátor<= jmen pro všemožné rasy a hry, ale... prostě to dělal očividně Amík )
tu je cosi pro pety, co zní trochu víc wowkovsky
Pravda je, že mne rozesmála jména u petů (kvůli kterým jsem to hledala) a došla jsem u psů k "Stinkerbelle" a "Sushi" a u kočkovitých šelem k "Boots".
To mne nezabilo tolik, jako kliknout si na belfa a dokola klikat generate male names. "Ma'themar Rapidswift" to vyhrál na celé čáře.
Enjoy.
(=>Náhodný generátor<= jmen pro všemožné rasy a hry, ale... prostě to dělal očividně Amík )
tu je cosi pro pety, co zní trochu víc wowkovsky
Anonymní- Anonymní
Re: Pokec Out Of Character
Něco od Tomyase
Tak hádžu sem linky aby ste videli jak jde natočiť pomoci me masinky video, prvni je i v hd, druhe mam natoceno taky v hd, ale prerobil sem ho jen do kvality obycejneho DVD, mam pomalej upload. ALe newa, Kdyz bude treba, hodím ho i v hd.
1.
2.
Neni to nic prurazneho, jenom si skousim co dokazu
Tak hádžu sem linky aby ste videli jak jde natočiť pomoci me masinky video, prvni je i v hd, druhe mam natoceno taky v hd, ale prerobil sem ho jen do kvality obycejneho DVD, mam pomalej upload. ALe newa, Kdyz bude treba, hodím ho i v hd.
1.
2.
Neni to nic prurazneho, jenom si skousim co dokazu
Re: Pokec Out Of Character
Otázka: aké WoW máte? Kúpené alebo stiahnuté z netu, ak stiahnuté, tak aké? Pretože zrejme nie som jediný, ktorý má problémy s tým, že v TRP nevidím u ostatných postáv informácie a vlastne ako keby mal úplne iný addon než iní(a to mám tú Ceryho verziu).
Anonymní- Anonymní
Re: Pokec Out Of Character
Tak to vypadá že gamenode asi padnul tvrdě na hubu očekávájí se jen ty nejčernější prognozy. Co začit pěkne od začatku? někde na novém realmu?
Anonymní- Anonymní
Re: Pokec Out Of Character
Žádnej server nejede po přechodu na novej datadisk dobře. To by musel být ofi.
A ani kdyby mi znova zmizely všechny spelly tak mě to nedonutí neerpit
A ani kdyby mi znova zmizely všechny spelly tak mě to nedonutí neerpit
Anonymní- Anonymní
Re: Pokec Out Of Character
Balahen, prinajhoršom na Sviňstare by sa miesto našlo...ale tam by zrejme bola nulová šanca na spawny...myslím, že RPiť tam Elrendar s permanentnou prognózou jeho neexistencie by bolo dosť blbé
A pozor...žiadne GM práva. Tí, ktorí boli na Browman´s Mill ti môžu povedať, ako to je, keď nemáš v oblasti dosť mobov a aj tí, ktorých máš sú tak low level, že padnú na jednu ranu a ako som to riešil, aby to vôbec mohlo trvať viac než 5 minút.
Ono neoficiálne servery sú na tom blbo. Prečo? No, jednoducho, ľudia to väčšinou robia zadarmo a teda to nemá ani zďaleka takú kvalitu ako ofík. A v Cate je ten problém, že zrazu všetko bolo upravené a teda čo normálne by bolo v starých oblastiach bugov málo, teraz je ich kopa. Naozaj jediná možnosť je spomínaná hviezdička, ak si teda chceš mimo RP užiť aj populáciu a funkčnosť...lebo tie malé RP servery, ktoré sú čisto na RP(a pomaly to už ani nie je WoW) ti toto neponúknu ani zďaleka.
A pozor...žiadne GM práva. Tí, ktorí boli na Browman´s Mill ti môžu povedať, ako to je, keď nemáš v oblasti dosť mobov a aj tí, ktorých máš sú tak low level, že padnú na jednu ranu a ako som to riešil, aby to vôbec mohlo trvať viac než 5 minút.
Ono neoficiálne servery sú na tom blbo. Prečo? No, jednoducho, ľudia to väčšinou robia zadarmo a teda to nemá ani zďaleka takú kvalitu ako ofík. A v Cate je ten problém, že zrazu všetko bolo upravené a teda čo normálne by bolo v starých oblastiach bugov málo, teraz je ich kopa. Naozaj jediná možnosť je spomínaná hviezdička, ak si teda chceš mimo RP užiť aj populáciu a funkčnosť...lebo tie malé RP servery, ktoré sú čisto na RP(a pomaly to už ani nie je WoW) ti toto neponúknu ani zďaleka.
Anonymní- Anonymní
Re: Pokec Out Of Character
Koukám, že info u postav a změny o nich editujeme jen já a Faelin
Kde je tam Avianna? Kde je info, že je Ave zpět a už nepapá krysy? A Ceroth tam má stále bílé vlasy!
Kde je tam Avianna? Kde je info, že je Ave zpět a už nepapá krysy? A Ceroth tam má stále bílé vlasy!
Anonymní- Anonymní
Re: Pokec Out Of Character
Hoj,tak nejak bych se rad omluvil za moje vcerejsi reakce v sunweel, sice sem hráč co RP hry i hry na hrdiny páří několik let,ovšem co se týče RP in da wowko mi občas něco uchází,komunikace,dej, okolí, prostě se v tom občas stracimm a bych rad něco udělal ale děje se již něco jineho. Občas by nebylo na skodu trochu upravit reakce v boji a jednáno v přímém čase, někdy se nereaguje hned a prostě je z toho akorát zmatek,vadí mi to.pokud by někdo byl se mnou ochtnej probrat jak lépe to po ladit budu jen rad
Anonymní- Anonymní
Re: Pokec Out Of Character
Ahojky - Balahen byl naprosto super, vlastně každý tam, já se jen omlouvám, že v tom spamu jsem si vždy emotu a pohybu všimla později, podle toho Hawke také reagovala jako zpomalený film. Dokonale jste mne bavili, doufám, že jste se bavili také, i když Hallin a Orkelt byli vrženi doprostřed příběhu, ze kterého ví in RP i OOC prd.
Mé doporučení by bylo spíš pro všechny:
pokud se děje hromadná akce, nemusíte říkat a emotit VŠE.
Pokud něco má slyšet jen osoba vedle vás, raději jí to whispněte. Zkuste ve chvíli, kdy napětí in RP kumuluje k nějaké akci, nespamit ani raid a guildu. Raid je v tu chvíli dobrý na rolly.
Jinak se stává, že reagujete okamžitě, ale mezitím uběhne 6 řádků. Turborychlý jedinec typu Corin (například) pak jedná 3x a vy jednou.
Další prosba: nepište emoty za jinou postavu tak, abyste jí upřeli právo reagovat na vaše akce vlastní vůlí.
NEpište: /e ji popadne za vlasy a táhne ji do jeskyně, ona se vůbec nebrání a jde.
Správně to je: /e ji popadne za vlasy a táhne ji do jeskyně. (zbytek reakce je na komkoli, kdo je "ona")
doufám, že se v džungli a kamkoli, kam vás to hodilo, neztratíte
a pozor na králíky, kdo jste teď ze dřeva a pozor na šelmy, kdo jste býložravec
po zvážení toho, co psal Bala, ještě jednou, mne napadlo tohle:
Ceroth in RP obvykle bývá za nepřátele, nevidí buď raid, nebo guildu. Nemůže vás až tak moc řídit uprostřed akce: jedná za milion jiných altů.
Já dost často dělám tu samou věc (char/enemy/náhodný kolemjdoucí/mrtvola mimo guild), nebo mám více oken a utíkají mi řádky v chatu.
Navrhla bych, pokud se řeší bojová situace přes rolly, aby si vždy raid jmenoval jednoho... No jako Pána jeskyně. Storytellera. Battle managera. Použít trochu mechaniky z DrD nebo jiné hry.
Prostě jednoho hráče, co by nařídil roll - iniciativu - a ten s nejvyšším hodem by začal jednat první a ostatní se seřadili podle čísel sestupně. PJ by ukončil kolo a teprve pak by se mohlo reagovat na první akce, které se měly stát naráz. Jinak to je opravdu tak, že někdo jedná 5x, jiný nestihl dočíst a než se vyjádří, děj už je dávno jinde.
Tohle je ale asi doopravdy nutné spíše v situaci, kdy naráz chce jednat 4 a více osob, do menšího RP to není potřeba.
Mé doporučení by bylo spíš pro všechny:
pokud se děje hromadná akce, nemusíte říkat a emotit VŠE.
Pokud něco má slyšet jen osoba vedle vás, raději jí to whispněte. Zkuste ve chvíli, kdy napětí in RP kumuluje k nějaké akci, nespamit ani raid a guildu. Raid je v tu chvíli dobrý na rolly.
Jinak se stává, že reagujete okamžitě, ale mezitím uběhne 6 řádků. Turborychlý jedinec typu Corin (například) pak jedná 3x a vy jednou.
Další prosba: nepište emoty za jinou postavu tak, abyste jí upřeli právo reagovat na vaše akce vlastní vůlí.
NEpište: /e ji popadne za vlasy a táhne ji do jeskyně, ona se vůbec nebrání a jde.
Správně to je: /e ji popadne za vlasy a táhne ji do jeskyně. (zbytek reakce je na komkoli, kdo je "ona")
- RP spoiler:
- Vysvětlení (týkající se zrovna RP Hawke včera a v TB):
*očividně si nebyla vědoma přítomnosti démonů až do chvíle, kdy se jí za zády zavřela ta opona a v cestě se objevili démoni a vaše družina, která je vybila
*očividně si pamatuje Avelion, Valendise. NE Balahena. Toho si ani v Thunderbluff nedokázala zařadit jako člena posádky pevnosti, má ho za nového rekruta (nejspíš). Valendise si pamatuje jako někoho, kdo jí kdysi zkazil svatbu, jak řekla, ale netuší, kdo byl tehdy v Eversong ženich a co se s ním stalo. Pamatuje si tvář Flairicy jako Maledictovy staré známé a té, co jí v Silvermoon zkusila upálit ruku, ale nic víc.
*očividně je přesvědčená, že Gorian de Ray chce světový mír, lásku a dobro pro všechny a že flakónek vody ze Sunwellu má doopravdy uzdravit Baina Bloodhoofa (i přesto, že ho měla dodat do Slonovinové věže na jihu úplně jiného kontinentu, než kde Baine bydlí)
*očividně neprotestovala a neměla snahu se zachraňovat, když jí Balahen mířil na hlavu (a já se upřímně divím, že ten kohoutek nestiskl), ani u toho nemrkla (a Flairica vypadala, že na to téma ví něco víc)
*očividně tam nefungovala ta zvláštní magie, co ji dokáže přenést na velké i malé vzdálenosti - utíkala po svých během boje s hordou démonů, pěkně pěšky a schovaná ve stínu, jak bývá jejím zvykem
*očividně se k ní hned před sálem připojil Valendis (to muselo i přes boj být slyšet), zatímco Flairica tvořila portál, který vás tak nádherně rozfrcal po celém Azerothu
*očividně démoni jmenovali nějakého Prince, kterému slouží, ale na Hawke neútočili, dokud je nenapadla první.
doufám, že se v džungli a kamkoli, kam vás to hodilo, neztratíte
a pozor na králíky, kdo jste teď ze dřeva a pozor na šelmy, kdo jste býložravec
po zvážení toho, co psal Bala, ještě jednou, mne napadlo tohle:
Ceroth in RP obvykle bývá za nepřátele, nevidí buď raid, nebo guildu. Nemůže vás až tak moc řídit uprostřed akce: jedná za milion jiných altů.
Já dost často dělám tu samou věc (char/enemy/náhodný kolemjdoucí/mrtvola mimo guild), nebo mám více oken a utíkají mi řádky v chatu.
Navrhla bych, pokud se řeší bojová situace přes rolly, aby si vždy raid jmenoval jednoho... No jako Pána jeskyně. Storytellera. Battle managera. Použít trochu mechaniky z DrD nebo jiné hry.
Prostě jednoho hráče, co by nařídil roll - iniciativu - a ten s nejvyšším hodem by začal jednat první a ostatní se seřadili podle čísel sestupně. PJ by ukončil kolo a teprve pak by se mohlo reagovat na první akce, které se měly stát naráz. Jinak to je opravdu tak, že někdo jedná 5x, jiný nestihl dočíst a než se vyjádří, děj už je dávno jinde.
Tohle je ale asi doopravdy nutné spíše v situaci, kdy naráz chce jednat 4 a více osob, do menšího RP to není potřeba.
Naposledy upravil Eynor dne Fri May 02, 2014 5:28 pm, celkově upraveno 1 krát
Anonymní- Anonymní
Re: Pokec Out Of Character
No, s tými reakciami je hlavný problém rozdielna rýchlosť písania(aj keď niekto vie, čo povedať, nie je to schopný dostatočne rýchlo napísať). Napríklad ja som schopný písať rýchlo a reagovať približne do 20 sekúnd(ak je to odpoveď jednou vetou a nemusím rozmýšľať nad tým, čo mám povedať). Ale žiaľ, tento jeden problém jednoducho nie je možné plošne v guilde vyriešiť, keďže sa vždy nájdu aj noví hráči, ktorí nie sú až tak zvyknutí písať rýchlo.
Tie kolá a "Dungeon master" sú super nápad...len taká otázka: ako sa spraví, keď postava nechce odpovedať? Napríklad situácia:
Ceroth: Kapitán, aký je váš názor na podväzky?
Balahen: Pozitívny, pane, páči sa mi ich výzor a aj pocit, aký z nich mám na pokožke. Rozhodne každému odporúčam ich nosenie.
*Eynor dostáva záchvat smiechu.*
*Faelin je ticho, pretože nemá k tejto téme čo povedať.*
Mala by byť aj táto Faelinova (ne)reakcia "povedaná"? Lebo na jednej strane, ak by každý písal na dôkaz, že chápe, číta a nemusí sa naňho čakať, bolo by to fakt zaspamované...ak by to nepísal, mohlo by sa naňho minútu čakať, kým by ostatným došlo, že asi je ticho. V tomto naozaj neviem, ako by sa tie kolá dali riešiť.
Keď už ale diskutujeme o "serious guild stuff", je tu jedna vec: OP Elrendaru.
Nemám na mysli, že sme božské bytosti, ktoré silou mysle a kalerábu menia svet a počasie, ale skôr také veci, ako sa stali včera v Sunwell. Je treba si uvedomiť, že Eredari sú elita Légie, najsilnejší mágovia a vojaci. Hoci viem, že Flair je silná a u Faelina je skôr problém výdrže než slabých kúziel, ale napríklad taký eredarský warlock by mal byť pre oboch mágov spoločne aj tak orieškom. A aj vojaci...majú aj 6-10 metrov...síce taký Orkelt je na taurenovi dosť veľký, aby šiel v boji jeden na jedného proti nejakému menšiemu, ale elfovia vysokí necelé dva metre? Napriek tomu sme ich mlátili ako keby neboli nič...a nikto z nás sa nezranil.
Myslím, že občas skĺzame k WoW štýlu postáv skôr než k lore štýlu postáv. Vo WoW je aj orkský warrior schopný zničiť infernala ako keby to bolo nič, lebo je to low level, lenže v lore by to musel byť jeden z najelitnejších Garroshových Kor´Kronov a mať obrovské šťastie, aby tvora z kameňa a ohňa zničil. A hoci je Elrendar skúsený proti démonom a sú to profesionálni vojaci(čo znamená, že toho eredara by sme myslím dať dokázali aj bez akejkoľvek ujmy na zdraví), ale oddiel 6 naraz? Proste, príde mi to trochu proti logike, že cez najsilnejších vojakov vesmíru sme prešli ako nôž maslom.
Tie kolá a "Dungeon master" sú super nápad...len taká otázka: ako sa spraví, keď postava nechce odpovedať? Napríklad situácia:
Ceroth: Kapitán, aký je váš názor na podväzky?
Balahen: Pozitívny, pane, páči sa mi ich výzor a aj pocit, aký z nich mám na pokožke. Rozhodne každému odporúčam ich nosenie.
*Eynor dostáva záchvat smiechu.*
*Faelin je ticho, pretože nemá k tejto téme čo povedať.*
Mala by byť aj táto Faelinova (ne)reakcia "povedaná"? Lebo na jednej strane, ak by každý písal na dôkaz, že chápe, číta a nemusí sa naňho čakať, bolo by to fakt zaspamované...ak by to nepísal, mohlo by sa naňho minútu čakať, kým by ostatným došlo, že asi je ticho. V tomto naozaj neviem, ako by sa tie kolá dali riešiť.
Keď už ale diskutujeme o "serious guild stuff", je tu jedna vec: OP Elrendaru.
Nemám na mysli, že sme božské bytosti, ktoré silou mysle a kalerábu menia svet a počasie, ale skôr také veci, ako sa stali včera v Sunwell. Je treba si uvedomiť, že Eredari sú elita Légie, najsilnejší mágovia a vojaci. Hoci viem, že Flair je silná a u Faelina je skôr problém výdrže než slabých kúziel, ale napríklad taký eredarský warlock by mal byť pre oboch mágov spoločne aj tak orieškom. A aj vojaci...majú aj 6-10 metrov...síce taký Orkelt je na taurenovi dosť veľký, aby šiel v boji jeden na jedného proti nejakému menšiemu, ale elfovia vysokí necelé dva metre? Napriek tomu sme ich mlátili ako keby neboli nič...a nikto z nás sa nezranil.
Myslím, že občas skĺzame k WoW štýlu postáv skôr než k lore štýlu postáv. Vo WoW je aj orkský warrior schopný zničiť infernala ako keby to bolo nič, lebo je to low level, lenže v lore by to musel byť jeden z najelitnejších Garroshových Kor´Kronov a mať obrovské šťastie, aby tvora z kameňa a ohňa zničil. A hoci je Elrendar skúsený proti démonom a sú to profesionálni vojaci(čo znamená, že toho eredara by sme myslím dať dokázali aj bez akejkoľvek ujmy na zdraví), ale oddiel 6 naraz? Proste, príde mi to trochu proti logike, že cez najsilnejších vojakov vesmíru sme prešli ako nôž maslom.
Anonymní- Anonymní
Re: Pokec Out Of Character
ad 1) v DrD pro tyhle situace bývaly dvě možnosti
- zaprvé hráč řekl "čekám" a dobrovolně se posunul v iniciativě níž, pokud ale nejednal do konce kola, akce propadla.
- druhá možnost byla: "pass". Prostě se vzdal jednání.
My ale nesimulujeme pve řešení situace. V pve RP se to dost často (bohužel) zvrhne v "zabij zabij zabij" nehledě na moc dané bytosti.
Cery si láme hlavu, co vám tam dát, aby to do minuty neleželo pupíkem nahoru, a zároveň aby to neshodilo server. Norgannon to řešíval tím, že spawnil top zlouny z wotlk a naučil tak rpery automaticky na RP chodit bud v pve setu nebo v pvp. Cože je druhý extrém, do kterého se to nemělo zvrhnout.
Teď, když existuje transmog, si můžeš nechat pve gear a vypadat pořád dobře do RP, to je ale jiný šálek čaje.
My ale řešíme situaci, kdy dojde k boji postav mezi sebou.
Ne hromadnou diskusi na nějaké téma - pokud by i tam byly potřeba rolly a iniciativa, kopeme si hrob. V diskusi je obvykle řád, alespoň v pevnosti obvykle mluví velitel a vojáci drží papule. Na univerzitě mluví přednášející či mistr a padawani si dělají poznámky a kreslí prasárny. Takže aplikovat ta pravidla na debatu o podvazcích je sice vtipné, ale zbytečné
Spíš si představ situaci, že se v pevnosti potká Avelion a Valendis v době, kdy se zrovna neřeší vojenská akce, takže mají relativně prostor k jednání, a rozhodnou se poprat na veřejnosti. Postupně se k tomu přichomítne spousta přítomných a budou se chtít zapojit - do boje, do rp, nebo boj ukončit atd.
Nebo hospodská rvačka.
Nebo situace, kdy se přes emoty řeší boj se silným nepřítelem místo pve. Tam se cítí hráči nejvíce ukřivděni, že někdo nereagoval na to, co udělali. Pak výše zmíněný návrh dává smysl - mít tam jednu osobu, co pohlídá, aby se dostala řada na všechny.
ad 2) OP? Elrendaru? Nevím, Faeline, to smrdí generalizací hodnou lidí z nejmenované skupiny, navíc do stejného pytle házíš víc hráčů a polovina z nich ani není v Elrendar OOC, druhá IC.
Mé postavy si z každého boje odnesou šrám, pokud přecení své síly. Některé šrámy pak postavu a její styl hry změní úplně. Jak a co se stalo Hawke po vypuknutí boje, netušíš, ani to, zda to na ní bude nebo nebude vidět. To, jak jednali ostatní včetně tebe, je čistě jejich a tvá věc.
Flair všeobecně má sklon k OP dost častý, občas se za to zpětně omluví.
Být to na mně, nepovolila jsem vám ten port vůbec: magistři to tam prostě mají hlídané a ve chvíli napadení seslali obranná kouzla, spustili štíty a magické pasti, určitě aktivovali víc arcane golemů, takže se celá Sluneční plošina rozdělila na oddělené kousky. I proto nemohla Hawke ani vy zpět ke studni - byla tam neprůchodná bariéra magie, v cestě dopředu pak proti Hawke stáli eredaři a vy. A kámen návratu nefungoval, jako by v tom místě byla omezena nepovolená, tedy "cizí" transmutační magie. Usoudila, že s těmi démony spolupracujete, pokud vám šlo kouzlit.
Ještě bych tě opravila k lore: byli to přesně dva orkové, co dali Mannorotha. Bude to jen jeden ork, co nakonec dá Deathwinga. Oproti tomu Archimonda musela sundavat armáda a bez oběti wisps by nikdy nepadl.
Uvážit sílu vlastní postavy je na zdravém rozumu každého hráče. Není to můj mág, kterého bys viděl svolávat meteory z oblohy, mrazit lidi dotekem... či tvořit nové magické studnice a číst lidem hlavy na potkání i věci, které sami netuší
To, jak a jestli jste prošli přes tu skupinu, co se octla v místnosti, je na vás: jak říkám, má toulavá postava se přitiskla ke zdi a utíkala jak nejrychleji mohla, dokud žrali VÁS. Vyrostla na dvou drsných místech, kde kdo zaváhá, nežije.
A přesně proto jich tam tolik spawnul Cery, abyste pochopili, že jsou věci nad vaše síly a vykecávat se moc dlouho na místě, které je pod útokem legie je blbost...
Proto se i otevíral ten portál, abyste uprchli, nebo se pletu?
Byla jsem v tu dobu s Valendisem dávno na úprku a dostali jsme na zadek. Mimochodem. Au
- zaprvé hráč řekl "čekám" a dobrovolně se posunul v iniciativě níž, pokud ale nejednal do konce kola, akce propadla.
- druhá možnost byla: "pass". Prostě se vzdal jednání.
My ale nesimulujeme pve řešení situace. V pve RP se to dost často (bohužel) zvrhne v "zabij zabij zabij" nehledě na moc dané bytosti.
Cery si láme hlavu, co vám tam dát, aby to do minuty neleželo pupíkem nahoru, a zároveň aby to neshodilo server. Norgannon to řešíval tím, že spawnil top zlouny z wotlk a naučil tak rpery automaticky na RP chodit bud v pve setu nebo v pvp. Cože je druhý extrém, do kterého se to nemělo zvrhnout.
Teď, když existuje transmog, si můžeš nechat pve gear a vypadat pořád dobře do RP, to je ale jiný šálek čaje.
My ale řešíme situaci, kdy dojde k boji postav mezi sebou.
Ne hromadnou diskusi na nějaké téma - pokud by i tam byly potřeba rolly a iniciativa, kopeme si hrob. V diskusi je obvykle řád, alespoň v pevnosti obvykle mluví velitel a vojáci drží papule. Na univerzitě mluví přednášející či mistr a padawani si dělají poznámky a kreslí prasárny. Takže aplikovat ta pravidla na debatu o podvazcích je sice vtipné, ale zbytečné
Spíš si představ situaci, že se v pevnosti potká Avelion a Valendis v době, kdy se zrovna neřeší vojenská akce, takže mají relativně prostor k jednání, a rozhodnou se poprat na veřejnosti. Postupně se k tomu přichomítne spousta přítomných a budou se chtít zapojit - do boje, do rp, nebo boj ukončit atd.
Nebo hospodská rvačka.
Nebo situace, kdy se přes emoty řeší boj se silným nepřítelem místo pve. Tam se cítí hráči nejvíce ukřivděni, že někdo nereagoval na to, co udělali. Pak výše zmíněný návrh dává smysl - mít tam jednu osobu, co pohlídá, aby se dostala řada na všechny.
ad 2) OP? Elrendaru? Nevím, Faeline, to smrdí generalizací hodnou lidí z nejmenované skupiny, navíc do stejného pytle házíš víc hráčů a polovina z nich ani není v Elrendar OOC, druhá IC.
Mé postavy si z každého boje odnesou šrám, pokud přecení své síly. Některé šrámy pak postavu a její styl hry změní úplně. Jak a co se stalo Hawke po vypuknutí boje, netušíš, ani to, zda to na ní bude nebo nebude vidět. To, jak jednali ostatní včetně tebe, je čistě jejich a tvá věc.
Flair všeobecně má sklon k OP dost častý, občas se za to zpětně omluví.
Být to na mně, nepovolila jsem vám ten port vůbec: magistři to tam prostě mají hlídané a ve chvíli napadení seslali obranná kouzla, spustili štíty a magické pasti, určitě aktivovali víc arcane golemů, takže se celá Sluneční plošina rozdělila na oddělené kousky. I proto nemohla Hawke ani vy zpět ke studni - byla tam neprůchodná bariéra magie, v cestě dopředu pak proti Hawke stáli eredaři a vy. A kámen návratu nefungoval, jako by v tom místě byla omezena nepovolená, tedy "cizí" transmutační magie. Usoudila, že s těmi démony spolupracujete, pokud vám šlo kouzlit.
Ještě bych tě opravila k lore: byli to přesně dva orkové, co dali Mannorotha. Bude to jen jeden ork, co nakonec dá Deathwinga. Oproti tomu Archimonda musela sundavat armáda a bez oběti wisps by nikdy nepadl.
Uvážit sílu vlastní postavy je na zdravém rozumu každého hráče. Není to můj mág, kterého bys viděl svolávat meteory z oblohy, mrazit lidi dotekem... či tvořit nové magické studnice a číst lidem hlavy na potkání i věci, které sami netuší
To, jak a jestli jste prošli přes tu skupinu, co se octla v místnosti, je na vás: jak říkám, má toulavá postava se přitiskla ke zdi a utíkala jak nejrychleji mohla, dokud žrali VÁS. Vyrostla na dvou drsných místech, kde kdo zaváhá, nežije.
A přesně proto jich tam tolik spawnul Cery, abyste pochopili, že jsou věci nad vaše síly a vykecávat se moc dlouho na místě, které je pod útokem legie je blbost...
Proto se i otevíral ten portál, abyste uprchli, nebo se pletu?
Byla jsem v tu dobu s Valendisem dávno na úprku a dostali jsme na zadek. Mimochodem. Au
Anonymní- Anonymní
Re: Pokec Out Of Character
UFF nestiham vše číst.ohledně boje na blízko mam v reálu nějaké ty zkušenosti,u se střelbou z krátkých palných i chladných ,pokud by tedy byla možnost rad bych je začal uplatňovat pokud to pujde
Anonymní- Anonymní
Re: Pokec Out Of Character
UFF nestiham vše číst.ohledně boje na blízko mam v reálu nějaké ty zkušenosti,u se střelbou z krátkých palných i chladných ,pokud by tedy byla možnost rad bych je začal uplatňovat pokud to pujde
Anonymní- Anonymní
Re: Pokec Out Of Character
Hej, to by bylo fajn. Nějaká pravidla dávali do kupy i lidi od Mahpeeho, šlo o duel na rolly. Ale tam se bojovalo beze zbraní. Jen má rada: čím snazší a pochopitelnější, tím lépe.
Anonymní- Anonymní
Re: Pokec Out Of Character
No, pri portáli bol problém: portál alebo smrť postáv...riešili sme to tak, že aj Légia sa tam dostala a magické obrany boli čiastočne tým narušené...čiastočne, podľa toho ten portál aj dopadol(to je holt základný problém RP vojenských a zúfalých situácií: Ak by sa šlo logicky, podľa všetkých pravidiel bez efektu "deus ex machina", ktorý je známy z mnohých Sci-Fi a fantasy diel, by bolo po postavách...lenže postavy by mali v RP umrieť len keď to majiteľ chce...vznikajú preto takéto situácie, hlavne keď je tam GM, ktoré nás do takýchto situácií naozaj je schopné hodiť a my si ich neplánujeme dopredu...proste je tam entita, ktorá rozhoduje o okolí a my sa zrazu z tvorcov situácie stávame naozaj niekým, kto ju prežíva)
Nemyslel som to ako generalizáciu, akú dáva tá istá skupina Len proste, keď sa niekedy udeje situácia ako to, že ideme proti rovnakému počtu vyšších démonov, ako sme my a aj tak prežijeme všetci, je to proste...čudné.
Samozrejme, že herný aspekt chápem a rozhodne by som nechcel byť na tom tak ako u Norga...hlavne keď u Faelina pár najsilnejších kúziel proste v tom RP použiť nemôžem, pretože sú felovej podstaty.
Skôr som mal na mysli to, že by sme možno pri takýchto prípadoch si dopredu povedali, ako sú na tom IC tí nepriatelia. Napríklad:
Do miestnosti, kde sme my, vstúpi 50 eredarov a 10 sa na nás vrhne. No, reálne, hoci mám v našich vojakov veľkú vieru, by bolo po nás. Tak by som to možno riešil tak, že IC na nás šli dvaja a do miestnosti ich vošlo 5. Časovo by zabitie tých 10, rovnako ako aj škody, čo sme utrpeli, zodpovedalo IC tým dvom. Proste aby sme z lore pohľadu neboli možno až príliš silní.
No, a pri Mannorothovi mal Grom naozaj obrovské šťastie...nejako mu zasekol Gorehowl do hrude. A Thrall mal uberlaser, naplnený mocou štyroch Aspektov, kým samotní Aspekti a skupina elity Azerothu(pretože to naozaj podľa lore tí hráči v raidoch sú) ho držali od neho. S Dušou démona by som aj ja zvládol všeličo
Nemyslel som to ako generalizáciu, akú dáva tá istá skupina Len proste, keď sa niekedy udeje situácia ako to, že ideme proti rovnakému počtu vyšších démonov, ako sme my a aj tak prežijeme všetci, je to proste...čudné.
Samozrejme, že herný aspekt chápem a rozhodne by som nechcel byť na tom tak ako u Norga...hlavne keď u Faelina pár najsilnejších kúziel proste v tom RP použiť nemôžem, pretože sú felovej podstaty.
Skôr som mal na mysli to, že by sme možno pri takýchto prípadoch si dopredu povedali, ako sú na tom IC tí nepriatelia. Napríklad:
Do miestnosti, kde sme my, vstúpi 50 eredarov a 10 sa na nás vrhne. No, reálne, hoci mám v našich vojakov veľkú vieru, by bolo po nás. Tak by som to možno riešil tak, že IC na nás šli dvaja a do miestnosti ich vošlo 5. Časovo by zabitie tých 10, rovnako ako aj škody, čo sme utrpeli, zodpovedalo IC tým dvom. Proste aby sme z lore pohľadu neboli možno až príliš silní.
No, a pri Mannorothovi mal Grom naozaj obrovské šťastie...nejako mu zasekol Gorehowl do hrude. A Thrall mal uberlaser, naplnený mocou štyroch Aspektov, kým samotní Aspekti a skupina elity Azerothu(pretože to naozaj podľa lore tí hráči v raidoch sú) ho držali od neho. S Dušou démona by som aj ja zvládol všeličo
Anonymní- Anonymní
Re: Pokec Out Of Character
nezabíjeli jste eredary, ale wrathguardy, to jsou prostě pěšáci sice trošku lepší než klasičtí felguradi. Problém je, že ve hře prostě máš "nepojmenované" eredary, co jsou jen tak do počtu. Během questů na Islu, létáš na dragonhawkovi a bombarduješ vše co ti přijde pod ruku.
A k tomu proč jich tam bylo tolik. Jsou lvl 70 se 150000hp. Pro lvl 80 je to jak slupnout malinu...pro 85 si ani nevšimneš, že umřel. Kdybych mohl modifikovat hp mobů...stačilo by mi spawnout dva s milionem..aby to trošku odpovídalo.
A k tomu proč jich tam bylo tolik. Jsou lvl 70 se 150000hp. Pro lvl 80 je to jak slupnout malinu...pro 85 si ani nevšimneš, že umřel. Kdybych mohl modifikovat hp mobů...stačilo by mi spawnout dva s milionem..aby to trošku odpovídalo.
Re: Pokec Out Of Character
Škody které jsme utrpěli.... na těch eredarech na místě můry myslím nikod neumřel- spamila jsme tam holy novu co hází štít, kterej Ave umí docela dobře i IC. Ovšem magický vysílení bych u casterů čekala docela velký po takovým boji. Taky určitě máme pár modřin od lesbiček pokud to berete že jsme fakt měli boj.
Jinak včerejšek se zdál docela zaspamenej i mě, ale snad se takový megaspamy nestávají často.
OP se snad vyhneme, když nebude nikdo tvrdit, že sám za život zabil devadesát felhoundů, dvacet eredarů a kil´jadena. Ale pokud vím, tak Elrendarští by měli být na boj proti démonům cvičení. Dokonce jednomu hraničáři kdysi Ceroth zadal za úkol zabít eredara v Outlandu jako ,,vstupní pohovor"(žel se už nikdy nevrátil- na to by se taky dalo hezky navázat).
Pokud se chystáte zabít nějakou takovouhle elitku a víte, že ji rozhodně OOC dáte, možná nění špatný si rollnout na zranění. A třeba i víckrát(leva/pravá noha/ruka, hlava, trup)- ale to raději mimo hromadný eventy, spíš jen když vážně bojujete OOC a nezaspammí to chat ostatním.
U Ave jsme si například rollnula jak na tom byla až po tom nepovedeným portu kdy ji to vyhodilo an druhé straně světa... až po třetím rollu přestala zvracet
Jinak Ave i Avi bych do postav hodila, Avi určitě, jen Ave není členem posádky, jen se jí zatím nikdo nedokázal úspěšně zbavit XD
Ale ne, fakt. Avi tam hodím jen co si najdu čas, ale Ave jedině pokud bude oficiílní členkou Elrendaru, nebo aspoň hostem. Ať v tom nemají případní čtenáři binec a nehází hnedka všechnu špínu co udělám za Ave na Elrendar(všichni pamatujeme Rezolutovo: Všichni jste zatčeni!)
PS: koukám že nejsem jediná kdo píše romány
Jinak včerejšek se zdál docela zaspamenej i mě, ale snad se takový megaspamy nestávají často.
OP se snad vyhneme, když nebude nikdo tvrdit, že sám za život zabil devadesát felhoundů, dvacet eredarů a kil´jadena. Ale pokud vím, tak Elrendarští by měli být na boj proti démonům cvičení. Dokonce jednomu hraničáři kdysi Ceroth zadal za úkol zabít eredara v Outlandu jako ,,vstupní pohovor"(žel se už nikdy nevrátil- na to by se taky dalo hezky navázat).
Pokud se chystáte zabít nějakou takovouhle elitku a víte, že ji rozhodně OOC dáte, možná nění špatný si rollnout na zranění. A třeba i víckrát(leva/pravá noha/ruka, hlava, trup)- ale to raději mimo hromadný eventy, spíš jen když vážně bojujete OOC a nezaspammí to chat ostatním.
U Ave jsme si například rollnula jak na tom byla až po tom nepovedeným portu kdy ji to vyhodilo an druhé straně světa... až po třetím rollu přestala zvracet
Jinak Ave i Avi bych do postav hodila, Avi určitě, jen Ave není členem posádky, jen se jí zatím nikdo nedokázal úspěšně zbavit XD
Ale ne, fakt. Avi tam hodím jen co si najdu čas, ale Ave jedině pokud bude oficiílní členkou Elrendaru, nebo aspoň hostem. Ať v tom nemají případní čtenáři binec a nehází hnedka všechnu špínu co udělám za Ave na Elrendar(všichni pamatujeme Rezolutovo: Všichni jste zatčeni!)
PS: koukám že nejsem jediná kdo píše romány
Anonymní- Anonymní
Re: Pokec Out Of Character
Co se mého "OP" týče: I mne připadalo hodně divné, že mi to prošlo a neuvědomila jsem si, že tady je to samá kmitačka na altech, takže na psaní nějaké PM "to nepůjde" není čas a ani to nejde v chatu moc dobře odchytit. Jinak jsem doopravdy čekala, že mi bude řečeno, že se to nepovede a v tom bych si ihned rollovala za následky kvůli nepovedenému prolomení bariéry (byla holt blbá, že se o to vůbec pokusila, ale i tohle jednání bylo v souladu s jejím charakterem). Tam mne zmátl fakt, že démoni se objevovali jakoby odnikud, z čehož jsem si já coby hráč domyslela, že ta bariéra je oslabená nebo tak něco plus ještě i IC zmatky, tudíž jsem v podstatě zpanikařila.
Jinak ano, klidně se přiznám: Neumím erpit ani zdaleka tak dobře, jak si někteří myslí, že umím, nebo jak si někteří myslí, že si myslím, a dopouštím se chyb. Ač jsem vesěs považovaná za "veterána", pravdou je, že vše se učím doposud metodou pokus-omyl a tím co najdu v často si protiřečících článcích z různých zdrojů a vesměs jsem spíše teoretik, ač na to moc hrdá nejsem. Jinak ano, tohle nebudu popírat, mám občas sklony k OP, a proto i u jiných obvykle toleruji věci, které by mne jinak štvaly. Nicméně po včerejšku mám asi docela jasno: na dalším RP mne neuvidíte, protože doopravdy nechci vám všem kazit hru tím, že neumím hrát postavu.
Jinak ano, klidně se přiznám: Neumím erpit ani zdaleka tak dobře, jak si někteří myslí, že umím, nebo jak si někteří myslí, že si myslím, a dopouštím se chyb. Ač jsem vesěs považovaná za "veterána", pravdou je, že vše se učím doposud metodou pokus-omyl a tím co najdu v často si protiřečících článcích z různých zdrojů a vesměs jsem spíše teoretik, ač na to moc hrdá nejsem. Jinak ano, tohle nebudu popírat, mám občas sklony k OP, a proto i u jiných obvykle toleruji věci, které by mne jinak štvaly. Nicméně po včerejšku mám asi docela jasno: na dalším RP mne neuvidíte, protože doopravdy nechci vám všem kazit hru tím, že neumím hrát postavu.
Anonymní- Anonymní
Re: Pokec Out Of Character
Ehm...Flair, nikto nehovoril, že nevieš hrať postavu, alebo že si OP(no, teda, Eynor to spomenula, ale to bolo len v rámci reči...aj ja mám občas nejasno, kedy mám už u Faelina prestať s kúzlami, lebo postava to už nezvláda...a riadne sa to kolíše). A ten teleport aj preto vlastne nevyšiel poriadne...čiastkové víťazstvo
Cery: http://wowpedia.org/Wrathguard (hoci, ak sú to eredarovia, tak naozaj čudní, to priznávam)
Ale s tými mobmi sa asi všetci zhodneme, že to inak nešlo...ale, bolo by možno dobré, ako som spomínal, pri takýchto situáciach sa dohodnúť, koľko ich tam bolo...prípadne predĺžiť boj aj o emoty a podobne(veď sme vysoké levely...máme čas ísť proti 70, ktoré ani mne na low cloth equip nedávajú veľa damage), nech to je iné, než len obyčajné PvE
Cery: http://wowpedia.org/Wrathguard (hoci, ak sú to eredarovia, tak naozaj čudní, to priznávam)
Ale s tými mobmi sa asi všetci zhodneme, že to inak nešlo...ale, bolo by možno dobré, ako som spomínal, pri takýchto situáciach sa dohodnúť, koľko ich tam bolo...prípadne predĺžiť boj aj o emoty a podobne(veď sme vysoké levely...máme čas ísť proti 70, ktoré ani mne na low cloth equip nedávajú veľa damage), nech to je iné, než len obyčajné PvE
Anonymní- Anonymní
Re: Pokec Out Of Character
Flair, myslím že není důvod abys nechodila na RP. Pokud přežijeme až ke Karazhanu, tak budeme potřebovat někoho kdo tam připálí pár sukubám zadky.
A věř, že jsme viděla o dost horší hráče a to jsem tu teprve rok-pokud potřebuješ příklad, vzpomeň si na Lamii a její procházku po silvermoonu s démonickým psem po boku(bez toho aby kdokoliv jakkoliv vůbec zakročil) nebo na Daena permanentně se teleportujícího za bránu kdykoliv jsme ho IC vyhodili z pevnosti.
Každej se učí ;-)
A věř, že jsme viděla o dost horší hráče a to jsem tu teprve rok-pokud potřebuješ příklad, vzpomeň si na Lamii a její procházku po silvermoonu s démonickým psem po boku(bez toho aby kdokoliv jakkoliv vůbec zakročil) nebo na Daena permanentně se teleportujícího za bránu kdykoliv jsme ho IC vyhodili z pevnosti.
Každej se učí ;-)
Anonymní- Anonymní
Strana 9 z 28 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 18 ... 28
:: Elrendar Keep forum :: Elrendar
Strana 9 z 28
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru